logo

 KONTAKT MIG I DAG
 Ring på 7362 2424
 info@biludenrust.dk

INFO

Værd at vide

 

Hvad betyder Suvo?
Suvo er en sammentrækning af Speciel UnderVognsOlie. Suvo er danskproduceret.

CPK et tegn på kvalitet
SUVO Anti-rust centrene er jævnligt besøgt af CPK (Center Proces Kontrol), CPK er en ordning der sikrer, at centrene altid anvender de nyeste behandlingsformer og følger SUVO Anti-rust's yderst høje krav om kvalitets arbejde.
Således kan du som kunde altid føle dig trygt og godt behandlet.

Sønderjysk Undervognscenter I/S anvender forskellige SUVO produkter til antirustbehandlinger alt efter behandlingens omfang.

SUVO Rust Stop 150 er et tyndt klart voks/oliebaseret produkt med store indtrængnings- og fugtfortrængende egenskaber og er særdeles velegnet til hulrum.

SUVO Rust Stop 80 er et tyndt lysebrun voks/oliebaseret produkt med gode indtrængnings- og fugtfortrængende egenskaber og er velegnet til hulrum og bund samt til efterbehandling af tidligere påførte produkter.

SUVO Sort er et tyndtflydende sort voks/oliebaseret produkt med fremragende indtrængnings- og fugtfortrængende evner og er velegnet til hulrum, bund og emner, der tidligere er behandlet.

SUVO Belægning TIX er et sort kraftigt tixotropisk voks-bitumenbaseret produkt, som efterlader et kraftigt fast flexibelt lag. Anvendes på bund og i hjulkasser eller hvor der forekommer stort slid - kan påsprøjtes vådt i vådt.

SUVO Wax Coat er et lysebrun voksbaseret anti-rust produkt, som efterlader et sejt voksagtigt lag. Anvendes på bund og i hjulkasser eller hvor der forekommer stort slid - kan påsprøjtes vådt i vådt.

 

Komplet behandling:
Højtryksrengøring af vogn med varmt vand
Afmontering + Karrosserikontrol
Tørring med varm luft
Sprøjtebehandling af døre og klapper med tyndt, lysebrunt penetrerende produkt
Sprøjtebehandling af hulrum og undervogn med tyndt, sort penetrerende produkt
Sprøjtebehandling med mørkt, sejt og slidstærkt produkt på steder, der er særlig udsat for slitage
Tørring - Slutrensning - Montering

Special behandling:
Som Komplet behandling, men først med en ekstra sprøjtebehandling med ekstremt penetrerende, lyst produkt og en hviletid, hvor produktet trænger ind, inden der efterfølges med en Komplet behandling.
Hvis bilen er mellem 3 og 5 årgammel og ønskes i garanti, skal den første behandling være en Special behandling.
Vi anbefaler Special behandling, hvis bilen første gang den behandles er over 3 år gammel.

Hvor længe skal jeg undvære min bil?
Det tager 2 hele arbejdsdage at give bilen en komplet behandling og 3 hele arbejdsdage at give bilen en komplet special behandling. Der er kun ca. 350 m til nærmeste stoppested, hvorfra bus kører både til Rødekro og Aabenraa.

Er et tykt lag rustbeskyttelse et kvalitetstegn?
Nej - ikke nødvendigvis Hvis det påførte lag er for tykt risikerer man at overfladen tørrer ud og at der inde under det tørrede lag kan trænge vand ind.

Hvorfor drypper min bil bagefter behandlingen?
At din bil drypper efter behandlingen er et kvalitetstegn. De meget tyndtflydende produkter der bruges til rustbeskyttelse skal påføres i en rigelig mængde, så det sikres at alle flader bliver dækket.
Hvis din bil ikke drypper, er det fordi der er benyttet for tyktflydende produkter, som derfor heller ikke i stand til at trænge ind og rustbeskytte din bil.